søndag

Stædig det er jeg.....!!!!

 

Typisk for mig valgte jeg at færdiggøre og montere denne sag på årets varmeste dag.....pyha siger jeg bare.........der havde en klog nok valgt en karklud i bomuld.....men jeg er ikke klog....kun stædig !!!

Langt inde i strikkeprocessen optrådte modellen et andet sted på disse medier og der gik nærmest panik i mig da jeg så den.

Efter min smag synede den alt for kort og bred....ja lignede lidt en "tykning" .....så målebåndet måtte igang , jeg VILLE have det lange elegante look og heldigvis var der ikke grund til panik, det var også designerens plan

Den er tænk som en partner til min nederdel men vil helt sikkert blive brugt flittigt til andre beklædningsdele også.....jeg elsker den

Nu går knappejagten så ind.....de helt rigtige er ikke fundet endnu👌

Rigtig god søndag

Fru Jensen