tirsdag

Lige om lidt er det påske.....


Og dermed også fridage for de fleste

Flere har spurgt om jeg ikke ville hold åbent i påskedagene..............og selvfølgelig vil jeg da det :-))

Skærtorsdag og Langfredag fra 11-16

Nyhederne er mange, og trods de få kvadratmeter unikummet råder over er der også blevet plads til en lille "sludrebænk" så man i ro og mag kan finde lige det der er behov for..... måske en lille kop kaffe.

Webshoppen byder lige nu på masser af påsketilbud....... andre nyheder er på vej på de virtuelle hylder.....mangler lige fotografen .....gad vide hvem det er !!!

Nå mon ikke jeg finder fotografkasketten ret hurtigt.....det tror jeg :-))

Jeg ønsker jer alle en rigtig god påske med masser af sol og gerne en lille læ krog hvor strikketøjet kan nydes i den spæde forårssol

De bedste hilsner
Fru Jensen