onsdag

Langtidsholdbart......eller bare langsom hækling !!!



Jeg elsker kolonihave/sommerhus stemningen.........så for mange mange år siden startede jeg op på dette tæppe.

Intentionen var at det skulle være noget af det første der skulle installeres i "idyllen" jeg kunne nemt se mig selv i en liggestolen en kølig sommeraften svøbt ind i tæppet ......meeen......

Jeg må nok sande her 13-14 år senere at jeg aldrig får hverken tid eller kræfter til at holde mere hus end det jeg har.

Jeg sniger gerne den specielle stemning ind både her og der i  hus og have, så jeg har aldrig overvejet ikke at lave tæppet færdigt.....farverne har jeg heller aldrig tvivlet på.

Det har bare været et langtids projekt der er blevet taget frem med jævne mellemrum når tid og lyst lige var der :-)

Nu er det så færdigt ........og jeg elsker det

Fru Jensen