tirsdag

Der skal mange centimeter til.......


før denne cardigan/frakke er klar til brug...........mange mange masker skal der strikkes......

Den har levet et henslængt liv i bunden af strikkekurven de sidste to måneder

men jeg opgiver ikke.......nej bestemt ikke

Det har ellers holdt hårdt for her igennem julen , utallige er de strikkeprojekter jeg har startet op for så lige så hurtigt at kassere dem igen.

Jeg har gjort rigtig meget for IKKE at strikke på denne cardigan.......dumt bestemt :-(

Jeg er sikker på den bliver så lækker.......engang

2013 har budt på mange nye strikkebekendtskaber og jeg priser mig lykkelig for hvert eneste jeg har været så heldig at møde.

TAK

Det har været og er en udsøgt fornøjelse at rumsterer rundt inde ved siden af......

hvorfor skulle jeg ikke være lykkelig.......mit lille paradis er Fru Jensen´s Unikum her holder jeg af at være til :-))

De bedste hilsner

Fru Jensen

Rigtigt godt nytår