søndag

Jeg lod mig distrahere.......

Lige midt imellem striberne...............



De opmærksomme læsere vil nok vide at jeg ikke har noget barnebarn, hvilket måske er meget heldigt for både barn og forældre.........!!!!

Jeg ville højst sandsynligt plastre deres univers til med hjemmestrik fra det lille frø var plantet til........tja ....til mine arme faldt af ...!!!!

De ville aldrig behøve at bekymre sig om isolering.....det skulle jeg nok være kvinde for at ordne :-((

Denne kendsgerning afholder mig dog ikke fra at strikke de små modeller......tværtimod......

Jeg kan ikke lade være.........specielt de gamle modeller og mønstre har en stor plads i mit hjerte


Strikket i økologiske uld.....blød og lækker


Nå......tilbage til striberne......:-)))

Ps......er der nogen der sidder inde med en viden om hvorfor pokker mit indlæg kommer frem i kommetarfeltet hver gang jeg udgiver et indlæg.......???????

God søndag til jer alle
Fru Jensen