mandag

Mit herrebekendtskab har ligget lidt på den lade side.......!!!


Heldigvis kun den strikkede herre..........tiden har ikke rigtig været der, travl heden har hersket og det har været svært at få ro til bare et par pinde



Men nu arbejdes der igennem igen....................ærmerne strikkes selvfølgelig med magic loop

En suveræn opfindelse, når man som jeg jo har det mere end almindeligt svært med strømpepinde.

Og så til noget der IKKE er suverænt 

Siden google lavede sit system om her i sommer har jeg haft kæmpe problemer med at mange ikke kan lægge kommentar til mine indlæg, flere har skrevet at de ikke kan få lov.....meget besynderligt da det ikke er noget jeg har bestemt.

Jeg skiftede så til Google+ .....regnede med at det var de vise sten og at ville løse diverse problemer 

Her kan jeg så sige at det gjorde det IKKE.............

Status er nu at google+ er forsøgt afmeldt (skriver forsøgt) da jeg efter en uendelig lang ventetid stadig ikke er blevet klogere !!!!

Tror nok jeg har den gamle skabelon igen, men kan ikke finde siden med indstillingerne til hvem der kan kommentere osv.....????

Hvis nogen sidder med de vise sten og har lyst til oplyse mig vil jeg være så evigt taknemmelig 

En lettere opgivende 
Fru Jensen