tirsdag

Kan I huske denne......???

 
En helt forrygende og dejlig bluse jeg strikkede som top/ down model.
 
Den har været og er stadig en af mine ynglings beklædningsgenstande, jeg bruger den både til nederdele og bukser sågar over en sort kjole og med og uden bælte.
 
Garnet den er lavet i er en meget lækker cashmere/uld blanding.
 
Stor var min overraskelse da mit øje faldt på en hylde ude i unikummet her havde der forputtet sig en lille rest af dette skønne garn............altså altså troede faktisk det var udsolgt.....røde øre kan man så lige få...  :-)
 
Så til jer der meget misvisende har fået at vide at det var udsolgt er chancen der nu til at erhverve sig noget af dette skønne garn .........og så endda til meget nedsat pris
 
Du kan se tilbuddet her
 
Fru Jensen
 

-----------------------------------------------------------------------------