torsdag

Synes lige jeg vendte ryggen til.....................

Og så var der gået over en måned........

Troløs og lettere forfløjen, det er vist hvad man kan kalde en dækkende varebetegnelses af undertegnede denne sommer.

Det har været en travl, varm, spændende juli måned.

Mit strikkehjerte har været ved at revne af begejstring og stolthed over alle de skønne kvinder iført den ene flotte kreation efter den anden jeg har mødt.

Utallige er de strikkeprojekter der er blevet fremtrukket af tasker og fremvist......kvinder kan bare ....måske kan mænd også ......jeg har bare ikke mødt dem...endnu


et lille nyt projekt 


Bevares der er da blevet strikket lidt på Snedronningen......


Men det meste af den ellers meget effektiv strikketid jeg har haft i bilen på de dansk/tyske mortorveje her i juli er gået med lediggang........pindene har ligget meget stille.....



Jeg har i stedet dovnet i  Jussie Adler Olsen gode selskab, hvilet og sovet meget imens drømmemanden som altid har styret kareten med sikker hånd.



Tre døgn i tre forskellige tyske byer og på tre forskellige hoteller.......det har været vores sommerferie.....og hvor har vi nydt det ......men det har været varmt.....som i rigtig varmt.....og jeg har været lettere brugt men lykkelig

Kan man så forlange mere.

Fortsat god sommer
Fru Jensen