fredag

I går.....

var en travl dag............en lidt overskyet dag............ en dag med lidt spredte solstråler hist og her............

En dag hvor en meget dygtig kvinde kom forbi med nogle lækre ting.

Lidt jeg havde fantaseret om jeg gerne ville have som tilbehør til mit strik her i unikummet


Mere om det lidt senere............lige nu nøjes jeg med at føle... suge farverne til mig og tænke.


I går var også dagen hvor sønnen min gerne ville have været her..................


I stedet kom "budet".....lidt trøst til både sanser og smagsløg..........


Drømmemanden ........han var her.....han påstår han ikke er opfindsom....!!!!


I dag på denne regnefulde fredag formiddag er det godt at sidde ved computeren .......og nyde


Måske går sommeren på held, men for mig er der charme ved alle de fire årstider.

Nu er tiden hvor de tykke og vamsede  garner skal på de store pinde sammen med stearinlysene ved køkkenbordet.......

Det er da også godt....efter min mening.



Rigtig god weekend

Fru Jensen