onsdag

For mig må der gerne være lidt alder og slidtage.......faktisk kan jeg li` det sådan

Jeg er ikke sådan indrettet at der skal nyanskaffelser til huse hele tiden, jeg holder af at bruge og genbruge.

Jeg er ikke typen der afsøger loppemarkeder genbrugsbutikker osv.....men jeg har en evne til lige at falde over tingen de meste uventede steder






Sådan er jeg bare.......... ikke kun privat men absolut også i mit Unikum.

Hvis jeg har noget at investere bliver det i nye lækre fibre....ikke i nyt inventar.

Men at genbruge kræver stor tålmodighed,  jeg må vente ......drømmemanden er ind imellem lidt misfornøjet og synes det er for besværligt.....gå dog i Ikea, lyder sætningen imens der gråner endnu et par hår........



Men pludselig en dag er  tingen  der bare om det er opbevaring, garnvinde eller sågar dørskilt, som jeg har været foruden i snart to år.......tja så dukker det jo op på et tidspunkt



Og ingen.... absolut ingen behøver at spørge om jeg elsker det, for det gør jeg  :-))

Fru Jensen