fredag

Nu gik du måske lige og troede jeg var gået helt i frø..........!!!

...eller værre endnu, gået helt i stå.........



Men nej ....det er nok lige det modsatte jeg  har været og er myreflittig.

Rigtig mange  modeller er blevet strikket op og pynter både her og der i unikummet.
 
Jeg må jo heldigvis også godt krybe i de lækre modeller og "sådan prøve gå dem" ........når jeg synes .....og det synes jeg da.......;-))



 
 
Men sidst og absolut ikke mindst så åbner Unikummet nu sin egen nye hjemmeside 
 
                                Fru Jensens Unikum
 
 
 
 
Blogsiden her har i en snæver vending og som opstart (for snart længe siden) fungeret, men mange af mine flittige kunder har ønsket sig en "rigtig" hjemmeside.

Pyha....nu er jeg så hoppet ud i det .........rigtig mange af døgnets timer er brugt på dette for mig tidligere totalt ukendte medie, jeg har gjort mig umage........;-)  og jeg håber selvfølgelig at det vil falde i jeres smag.




Det betyder så også at denne blog side vil gå tilbage til det "gamle look"  og åbne for kommentar igen, hvilket er noget rigtig mange har efterspurgt.

Jeg har ikke rigtig styr på det nye system men tror nok man bare skal melde sig i Google + for kommentere......(ret mig endelig hvis det ikke er korrekt) .


De bedste hilsner med ønsket om en god dag

Fru Jensen