tirsdag

Mange små rester har gjort denne...............


Jeg har en meget flittig kunde der (næsten) kommer i en ny strikkemodel hver gang hun aflægger mig en af sine skønne visitter.

Når jeg spørger til hvilken opskrift hun har brugt får jeg det samme svar .......jeg slår bare op og strikker som jeg lyster.........

Tja det lyder jo enkelt.......... og hun gør det jo.



Vi fik os så en god snak om det, bare at slå håret ud og lade garnet og pindene fortælle forleden dag .......

Og da hun var draget af sted igen,  fandt jeg restekurven frem ..........slog håret ud ..........og lod garn og pinde digte........




Jeg har dog skrevet ned hvad jeg har foretaget mig ...........for jeg vil gerne huske det.....

Jeg må jo helt sikkert eje mere end én ........:-)))

Absolut en yngling.

Håber I nyder foråret der  endelig er kommet med al den sol og varme vi trænger så voldsomt til.

De bedste hilsner

Fru Jensen