lørdag

Læææænge lææænge har jeg gået og ventet......!!!!!

På at den helt rigtige forårsdag med sprød og sart lys skulle oprinde...........

Hvorfor..............jo så skulle jeg nemlig vise jer denne ................




En helt (efter min mening) uundværlig beklædning til de varm dage..........der jo kommer.....:)




 Strikket på rundpind ..........ingen sammensyninger...................



Den asymmetriske form fremkommer ved hjælp af vendestrik.




Garnet består af 50% bomuld og 50% hør..............






I disse flotte klare forårs farver.

Opskriften er entenlig beregnet til en bluse men jeg har forlænget med et par mønstre så det er endt med en tunika/kjole.

Desuden har jeg set mit snit til at brodere et par forårsblomster lidt hist og pist


Strikkekit med garn og opskrift til den største størrelse S/M/L i tunika/kjole


Se evt. også farverne HER